Zamawianie posiłków

Szanowni Państwo!

Z początkiem października przeszliśmy w całości na zamawianie za pośrednictwem aplikacji/strony zamowposilek.pl

Rejestracja jest możliwa stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

 

Zamawianie i odwoływanie zamówień

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, wprowadzamy od czwartku, 6.10 możliwość codziennego zamówienia posiłku codziennie.

Zamawianie i anulowanie obiadów jest możliwe do godziny 8:30 w dniu wydania posiłku i odbywa się przez aplikację lub stronę WWW.

 

Odpowiedzi na często zadawane pytania:

Nie mogę znaleźć numeru konta do wpłat za obiady ani wykonać natychmiastowej płatności

Na Państwa kontach został włączony debet, dlatego zamówienia można składać bez wpłacania środków. Po zakończonym miesiącu, na podstawie raportu z aplikacji, otrzymają Państwo informację ze szkoły o wysokości opłaty za miniony miesiąc oraz numer konta do wpłat.

Nie mogę wpisać numeru konta do zwrotów w aplikacji

Dzięki informacjom od Państwa wiemy, że funkcja działa poprawnie wyłącznie po zalogowaniu się na swoje konto przez przeglądarkę WWW (Chrome, Edge, Opera). Funkcja ta nie działa obecnie poprawnie w aplikacji mobilnej.

Nie mogę wybrać lokalizacji budynku przy ul. Szkolnej. Czy moje dziecko dostanie obiad?

Zgodnie z danymi adresowymi, podczas rejestracji wskazujemy siedzibę szkoły przy ul. Rolnej. Miejsce wydawania posiłku określone jest na podstawie klasy, do której uczęszcza Państwa dziecko. Zatem uczniowie klas 1-5 otrzymają obiad na stołówce przy ul. Rolnej, natomiast uczniowie klas 6-8 – w jadalni przy ul. Szkolnej.

Skip to content